سئو در کرمان

سئو (SEO) برگرفته از اصطلاح Search Engine Optimization به معنی بهینه‌سازی سایت برای موتور‌های جستجو نام کار همچنین فرآیندی است که به وبسایت شما کمک می‌کند تا افراد بیشتری در گوگل و سایر موتور‌های جستجو مهم  وبسایت شما را پیدا کنند. همچنین یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و می توان گفت از یکی ارزان ترین استراتژی‌ها برای توسعه کسب و کار سئو در کرمان است.

نتایج گوگل، لینک‌هایی هستند که مرتبط با موردجستجو، قابل اعتماد و معتبر می‌باشند. اعتبار وبسایت شما با ارتباط دادن شما با سایر صفحات در وب،محتوای بهینه، ساختار مناسب ارزیابی می‌شود، هر چند عوامل دیگری نیز وجود دارد. به زبان ساده سئو کاری می‌کند که وبسایت شما درنظر گوگل قابل اعتماد و معتبر باشد و آن را در جستجو‌ها بالاتر از سایر نتایج نشان دهد. این اعتبار از طریق فرآیندهایی که در داخل و خارج از وبسایت شما، انجام می‌گیرد به آن منتقل می‌شود.

بهینه سازی سایت در کرمان

چرا به سئو در کرمان نیاز داریم؟

فرض کنید که شما صاحب یک مغازه هستید، ازهر ده نفری که وارد مغازه شما می‌شوند چند نفر خرید می‌کنند؟ سه یا چهار نفر؟ حالا اگر مغازه شما در جایی شلوغ باشد که تعداد زیادی بازدیدکننده داشته باشد قطعا فروش شما هم ییشتر می‌شود و شما هم اعتبار بیشتری کسب می‌کنید.

داشتن سئوی خوب باعث قرار گرفتن در رتبه‌های بالا گوگل می‌شود، و این دقیقا مانند قرار گرفتن کسب‌ و کار آنلاین شما در یک خیابان شلوغ است که باعث افزایش بازدید و فروش شما می‌شود.

سئو سایت در کرمان
سئو در کرمان

آمار ها نشان می‌دهد که بیش از 50 درصد افرادی که کلمه یا عبارتی را در گوگل جستجو می‌کنند روی سه لینک اول کلیک می‌کنند که این درصد برای رتبه اول چیزی حدود 30 درصد است که از خدمات و محصولات این وبسایت‌ها بهره می‌برند.

درحالی که این درصد برای رتبه‌های زیر ده به کمتر از 2 می‌رسد، در اینجا اهمیت سئو برای کسب و کار ‌های آنلاین به خوبی مشخص می‌شود.

همچنین بر اساس آمار منتشر شده از سایت Conductor  که ترافیک وب را  بر اساس کانال‌های مختلف توزیع کرده است، سهم موتورهای جستجو را 64 درصد اعلام کرده که نکته قابل توجه این است این درصد هرساله در حال رشد و افزایش است که نشان دهنده اقبال مردم در استفاده از موتورهای جستجو برای انجام کارهای مختلف است.

کاربرد سئو سایت در کرمان

سئو در کرمان فقط راجب بهینه سازی برای موتور‌های جستجو نیست، بلکه راجب بهبود رابط کاربری نیز هست. کارهای مختلفی را می‌توان برای افزایش بهبود رابط کاربری وبسایت انجام داد، ازجمله قرار دادن انواع محتوا مرتبط و مفید برای کاربران، سازگاری سایت با دستگاه‌های مختلف، سرعت مناسب وبسایت و… که خود این عوامل باعث بهبود رتبه‌ها در موتورهای جستجو می‌شود.

قرار گرفتن در نتیجه‌های اول گوگل باعث اعتماد کاربر به وبسایت شما نیز می‌شود. سئو بهترین راه برای جذب مخاطبانی که به دنبال خدمات، محصولات، آموزش و .. هستند

سئوی خوب باعث می‌شود صفحه‌های شما در شبکه مجازی نیز رونق بگیرد، زیرا افرادی که وارد وبسایت شما می‌شوند به احتمال زیاد دنبال کننده صفحه شما در فضای مجازی نیز خواهند شد.

سئوی خوب باعث ‌می‌شود که شما در رقابت با وبسایت های مشابه خودتان با بالاتر بودن در نتایج گوگل پیروز باشید.

مزایای سئو در کرمان

  1. کاهش هزینه تبلیغات: باتوجه به اینکه سئو باعث افزایش ترافیک هدفمند می‌شود، نیاز کسب و کارها را برای تبلیغات کاهش می‌دهد. با بهبود سئو وبسایت کسب و کارتان می‌توانید ترافیک مستمر و هدفمند را برای کسب و کارتان به ارمغان بیاورید.
  2. افزایش اعتماد مشتریان: وقتی در رتبه‌های برتر قرار داشته باشید، شما به عنوان برندی معتبر و قابل اعتماد در برابر دید مشتریان خواهید بود و احتمال بالاتری دارد که آنها با شما همکاری کنند و یا  محصولات و خدمات شما را خریداری نمایند.
  3. افزایش مزیت رقابتی: در چشم‌انداز دیجیتال امروزی اکثر کسب و کارها برای باقی ماندن در رقابت بر روی سئو وبسایت کسب و کارشان سرمایه گذاری می‌کنند. با نادیده گرفتن سئو، شما ریسک عقب افتادن از رقبای خود در رتبه‌بندی موتورهای جستجو و از دست دادن مشتریان بالقوه را به جان می‌خرید. با بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو، می‌توانید در بین پیشگامان صنعت خود باشید و کسب و کارتان را رشد دهید.

قیمت سئو در کرمان

قیمت سئو سایت در کرمان به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل می‌توانند به دو دسته عوامل مربوط به سایت شما و میزان رقابت در کلمات کلیدی مدنظر تقسیم شوند. به دلیل اینکه این عوامل بسیار متغیر هستند، معمولاً سئو در کرمان قیمت مشخص و ثابتی ندارد و بعد از بررسی کامل وبسایت و و رقبا شما بر اساس عوامل مختلف، قیمت خدمات ما اعلام می‌شود.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان سئو در کرمان، فرم زیر را پر نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم

سؤالات متدوال سئو در کرمان

به طور کلی هزینه سئو سایت در کرمان به نسبت هر سایت و پروژه متفاوت است. عواملی همچون وضعیت فعلی وبسایت شما، نیازهای شما و همچنین وضعیت رقبا بر قیمت سئو در کرمان تأثیرگذار است.

زمان هم مانند هزینه در سئو سایت متغیر است. مدت زمان پروژه به عواملی مانند جایگاه فعلی وبسایت شما، مشخصات پروژه و وضعیت رقبا بستگی دارد. البته گفتنی است که سئو در کرمان فرآیندی  است که زمان نیاز دارد و نمی‌توان آن‌ را یک فرآیند کوتاه مدت درنظر بگیریم.

شرکت رادپندار با داشتن تجربه و پروژه‌های موفق، سایت شمار را به صورت اصولی سئو می‌کند و به شما کمک می‌کند کسب و کار خودتان را در فضای مجازی رشد دهید.

برای مشاوره رایگان سئو با ما تماس بگیرید