طراحی سایت در کرمان

امروزه طراحی سایت مناسب برای هر کسب و کاری ضروری است. سایت شما معرف کسب و کار شما در بُعد جهانی است و می‌تواند آن را به خارج از مرز‌های جغرافیایی هدایت کند. گروه فناوری اطلاعات رادپندار مجری طراحی سایت در کرمان، در کار شماست تا به این مهم دست پیدا کنید.

اینکه شما به چه نوع وبسایتی نیاز دارید و چه استراتژی برای طراحی سایت و فعالیت آن داشته باشید مبحث  بسیار کلیدی است. در ادامه به معرفی برخی از شیوه‌های طراحی سایت می‌پردازیم، امیدواریم که این مطلب بتواند راهگشای شما جهت انتخاب راه درست برای طراحی سایتتان باشد. ما در کنار شما هستیم و می‌توانید جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

برای سفارش طراحی سایت در کرمان باید چی بدونیم؟

برای سفارش طراحی سایت در کرمان ابتدا برای اینکه این کار به صورت بهینه انجام شود و در نهایت خروجی باکیفیتی داشته باشیم، نیاز است که هدف از طراحی سایت را بدانیم. اهداف مختلفی می‌تواند وجود داشته باشد، به عنوان مثال هدف شما می‌تواند داشتن سایت صرفاً برای معرفی کسب و کار خود جهت ارائه به مشتریان بالقوه، جذب مشتری جدید از طریق موتورهای جستجو و یا فروش محصولات یا خدمات باشد. باید به این نکته توجه کنیم که هر هدفی شما تعین می‌کنید الزامات مخصوص به خود را دارد، پس انتخاب درست این هدف می‌تواند در بهره‌مندی شما از وبسایت جهت کمک به رشد کسب و کارتان و بابرندتان بسیار مؤثر باشد.

بعد از انتخاب هدف باید سراغ جزئیات مواردی که باید در وبسایت ارائه شود برویم. برای اینکه این بخش را با دید بهتری انجام دهید می‌توانید به بررسی سایت‌های رقبا و سایت‌های مشابه که در حیطه هدف شما فعالیت می‌کنند بپردازید و نقاط قوت و ضعف را بررسی نمایی تا اینکه در نهایت به جمع بندی برسید. این نکته را همیشه مدنظر داشته باشید که مشاورین رادپندار در هر مرحله از کار در کنار شما هستند و می‌توانید به دانش و تجربه ما با قدرت تکیه کنید.

برای سفارش ساخت سایت در کرمان شما باید در آغاز کار با انواع آن، هاست و دامنه آشنا بشوید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خوتان انتخاب کنید. در ادامه توضیحی کوتاه درباره‌ی انواع طراحی وبسایت به شما ارائه دادیم تا در این راه برای گرفتن بهترین تصمیم به شما کمک کنیم.

دامنه چیست؟

راه‌اندازی هر وبسایت نیازمند تهیه دامنه یا دامین مناسب است. دامنه (Domain) هرسایت اسمی است که در مرورگر تایپ می‌شود تا به آن دسترسی پیدا کنیم. دامنه از دو قسمت پسوند (TLD) و  پیشوند (SLD) تشکیل می‌شود. پسوندهای مختلفی برای ارائه وجود دارد که معروفترین آنها ir ،.com. و org. هستند.

دامنه در ساخت سایت در کرمان

پسوندهای دو حرفی معرف یک کشور هستند. به عنوان مثال ir. متعلق به کشور ایران است و us. برای کشور آمریکا یا it. که نشان دهنده کشور ایتالیا است. پسوندهای بیش از دو حرف دامنه‌های بین المللی هستند که بر اساس نوع کاربرد مشخص می‌شوند، به عنوان مثال com. برای شرکت‌های تجاری و org. را ارگان و سازمان‌ها استفاده می‌کنند. البته باید در نظر داشت که هیچ الزامی به رعایت کردن این دسته بندی‌ها برای انتخاب دامنه سایت وجود ندارد.

پسوند
نام کامل
کاربرد
com.
Commerrial
بنگاه‌ها و شرکتهای تجاری
org.
Organizations
سازمان‌ها و مراکز غیر انتفاعی
net.
Network
شبکه و خدمات اینترنتی
edu.
Education
مراکز و سازمان‌های آموزشی
biz.
Business
تجارت الکترونیک
ir.
Iran
دامنه ملی کشور ایران
ca.
Canada
دامنه ملی کشور کانادا
us.
United States
دامنه ملی کشور آمریکا
uk.
United Kingdom
دامنه ملی کشور انگلستان
my.
Malaysia
دامنه ملی کشور مالزی

هاست چیست؟

همه وبسایت‌ها از مجموعه‌ای فایل، تصاویر و پایگاه داده تشکیل شده‌اند که این اجزا باید در جایی مانند یک کامپیوتر ذخیره شوند، در آنجا مورد پردازش قرار گیرند و سپس به کاربران نمایش داده شوند. در واقع این فایل‌ها باید در سرورهایی ذخیره شوند که باید به طور مداوم در دسترس، روشن و به اینترنت متصل باشند که به آنها هاست می‌گویند. مقدار و نوع منابع سرور اختصاص داده شده به یک وبسایت مانند، پردازشگر (CPU)، حافظه رم و فضای دیسک توسط سرویس دهنده سرور تعیین می‌شود. ولی به طور معمول اکثر ارائه دهندگان خدمات هاستینگ و میزبانی، طرحی‌های متنوع و انعطاف پذیری دارند. هاست‌ها به صورت اشتراکی یا اختصاصی ارائه می‌شوند. در هاست اشتراکی، شما فضایی را با دیگر کاربران و وبسایت‌ها به اشتراک می‌گذارید ولی در هاست اختصاصی، سرور به طور اختصاصی برای یک وبسایت تنظیم می‌شود. به این صورت که در هاست‌های اشتراکی سرورها به قسمت‌های مختلف برای وبسایت‌ها تقسیم می‌شوند. نوع هاستی که برای وبسایت شما انتخاب می‌شود، می‌تواند تأثیر زیادی بر روی کارایی و سرعت وبسایت شما داشته باشد. لذا انتخاب هاست مناسب برای وبسایت شما امری حیاتی است.

هاست وبسایت

طراحی سایت وردپرسی در کرمان

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) متن‌باز (Open Source) است که قابلیت تولید انواع وبسایت ها اعم از شرکتی، فروشگاهی و… را دارد. به طورخلاصه در حال حاضر وردپرس یکی از قدرتمندترین سازنده های سایت است.

از مزایای وردپرس می‌توان به هزینه پایین طراحی و همچنین طراحی سریع اشاره کرد. درکنار این مزایا وبسایت‌های وردپرسی همراه با محدودیت‌هایی هستند که شاید نتواند نیاز کسب‌وکارهایی که استراتژی پیچیده و خاص دارند را برطرف کند.

طراحی سایت کرمان گروه فناوری اطلاعات رادپندار

مزایا

معایب

طراحی سایت کرمان رادپندار

طراحی سایت اختصاصی در کرمان

درکنار طراحی سایت با سیستم‌‌های مدیریت محتوایی مانند وردپرس، طراحی سایت اختصاصی وجود دارد که هر عنصر در وبسایت براساس نیاز و سلیقه شما طراحی می‌شود.

نیاز‌ها، استراتژی‌ها، سلایق و محتوای شما در درجه اول قرار می‌گیرد و وبسایت پیرامون آن طراحی می‌شود. در طراحی اختصاصی محدودیتی وجود ندارد و امکانات این وبسایت‌ها به میزان درخواست و سرمایه‌گذاری شما بستگی دارد. در این نوع طراحی شما هر زمان به مقدار که بخواهید می‌توانید وبسایت خودتان را توسعه دهید.

مزایا

معایب

شما به کدام نوع طراحی نیاز دارید؟

اگر شما زمان زیادی برای برای راه‌اندازی وبسایت خودتان ندارید و یا بودجه محدودی دارید به شما توصیه میکنیم که شروع کار خود را با طراحی وردپرسی آغاز کنید و در آینده در صورت تغییر برنامه و استراتژی کسب‌وکار شما می‌توانید به سمت وبسایت‌های اختصاصی بروید.

ولی اگر از همان ابتدا نیاز به ویژگی های خاصی دارید  بهتر است کار خود را  با طراحی اختصاصی شروع کنید. طراحی وبسایت شما بستگی به مشخصات پروژه شما دارد و باید بر اساس آن تصمیم‌گیری شود. برای اینکه بهترین تصمیم را درباره‌ وبسایت خوتان بگیرید میتوانید از ما مشاوره رایگان بگیرید.

طراحی سایت واکنشگرا (ریسپانسیو) در کرمان

براساس آمارهای منتشر شده در سال 2022، امروزه حدود 60 درصد از ترافیک وب، متعلق به دستگاه‌های همراه و موبایل است که این درصد طی سال‌های اخیر در همواره در حال افزایش بوده است. این عامل نشان‌دهده اهمیت این موضوع است که یکی از قابلیت‌های ضروری برای هر وبسایت این است که در هر نوع دستگاهی به صورت صحیح نمایش داده شود. به عنوان مثال برای نمایش سایت در موبایل، منوی سایت تبدیل به منوی همبرگری می‌شود و یا سایز تصاویر و فونت سایت متناسب با سایز صفحه نمایش تغییر می‌کنند. به این نوع طراحی سایت، طراحی سایت واکنشگرا یا ریسپانسیو (responsive) می‌گویند. گروه رادپندار تمامی سایت‌ها را با توجه به اصول ریسپانسیو طراحی ‌می‌کند.

طراحی سایت ریسپانسیو در کرمان
روند طراحی سایت در شرکت رادپندار

قبل از قرارداد

 

در اولین گام در راد پندار برای طراحی یک سایت، با توجه به نیازها و خواسته های کارفرمای محترم، مشاوره های لازم برای انتخاب نوع طراحی سایت و شیوه ی اجرا و راهبری کار بیان می شود.

پس انعقاد از قرارداد

پس از تصمیم کارفرمای محترم قرارداد بین طرفین منعقد می گردد.

در اولین مرحله پس از عقد قرارداد محتوا اولیه از کارفرما تحویل گرفته می شود و کار طراحی سایت با توجه به پیوست قرارداد که مورد توافق طرفین بوده شروع می شود.

پس از آماده شدن نمونه اولیه، نمونه اولیه طراحی سایت در اختیار کارفرما قرار می گیرد و کارفرما چندین روز فرصت تست و بررسی نمونه اولیه را دارد در این مدت نکاتی که کارفرما درباره نمونه اولیه مشاهده نموده را بیان میکند و پس از بررسی نکات و رفع ایرادات احتمالی نسخه بعدی سایت آماده میشود حالا دوباره کارفرما فرصت بررسی طراحی سایت و ارائه نظرات خود را دارد تا طراحی سایت از نظر کارفرما نهایی شود.

مرحله بعدی ورود محتوای اولیه سایت است . پس از ورود محتوا مرحله بعدی کنترل کیفیت طراحی سایت است. در مرحله کنترل کیفیت چک لیست سئو پایه، چک لیست امنیت و چک لیست عمومی سایت بررسی می شود و پس از تایید تمام موارد، سایت آماده است و برروی هاست و دامین اصلی تحویل کارفرما می گردد.

پس از تحویل سایت

 

پس از تحویل طراحی سایت نوبت به آموزش بروزرسانی سایت به کارفرما می باشد. آموزش های بروزرسانی سایت به صورت حضوری وآنلاین بسته به شرایط و نیاز کارفرما برگزار می گردد و همچنین کلیه جلسات به صورت ویدئویی ضبط می گردد و در پایان آموزش در اختیار کارفرما قرار می گردد. و از حالا به بعد پشتیبانی سایت توسط راد پندار آغاز می گردد.

طراحی سایت شرکتی در کرمان

طراحی سایت شرکتی به معنای ایجاد و طراحی یک وبسایت برای شرکت است که به منظور نمایش و ارائه اطلاعات مربوط به شرکت، محصولات یا خدمات آن و برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان طراحی می‌شود. هدف اصلی طراحی سایت شرکتی در کرمان، ارائه یک حضور آنلاین حرفه‌ای و قابل اعتماد برای شرکت است. این سایت معمولاً شامل صفحه‌هایی است که اطلاعات کلی درباره شرکت، تاریخچه، محصولات و خدمات، اطلاعات ارتباط با شرکت، اخبار و رویدادها و صفحات دیگر را بر حسب نیاز به نمایش می‌گذارد.

طراحی سایت شرکت‌ها باید با توجه به شناخت کامل از شرکت و هدف اصلی آن صورت گیرد. طراحی باید هماهنگ با برند شرکت و هویت بصری آن باشد. در این طراحی، از عناصر گرافیکی، رنگ‌ها، فونت‌ها و تصاویر مناسب استفاده می‌شود تا به تأثیرگذاری بیشتری بر روی مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت برسد.

سایت شرکتی باید ساختاری ساده و کاربرپسند داشته باشد تا کاربران بتوانند به راحتی به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.
در کل، طراحی سایت شرکتی یک فرآیند کامل است که شامل تحلیلنیازها، استراتژی برندینگ، طراحی و توسعه وبسایت، بهینه‌سازی و مدیریت محتوا می‌شود. با انجام این فرآیند‌ها، سایت شرکتی می‌تواند به عنوان یک ابزار موثر برای ارتباط با مشتریان، جذب مخاطبان جدید، ارائه اطلاعات شرکت و تبلیغ محصولات و خدمات عمل کند.

طراحی سایت فروشگاهی در کرمان

بسیاری از کسب‌وکارها هم اکنون برای فروش محصولات و خدمات خود به شبکه‌های اجتماعی روی آورده‌اند و از پناسیل این بازار برای سوداوری خود بهره ‌می‌برند. باتوجه به ساده بودن و کم هزینه بودن شبکه‌های اجتماعی می‌تواند راهکار مناسبی برای فروش اینترنتی باشند. ولی محدودیت‌ها و موانع شبکه‌های اجتماعی و بی اعتمادی نسبت به آنها در میان کاربران همواره از جمله چالش‌هایی است که روبروی کسب‌وکارهایی قراردارد که در این زمینه فعالیت می‌کنند وجود دارد.

طراحی سایت فروشگاهی درکرمان

در این میان طراحی سایت فروشگاهی در کرمان این قابلیت را به کسب‌ و کارها می‌دهد که بتوانند محصولات خود را دسته بندی ‌های مختلف با شرایط متغیر به فروش رسانند. اعتماد  به یک فروشگاه اینترنتی دارای نماد الکترونیکی بسیار بیشتر از یک صفحه در شبکه‌های اجتماعی است. همچنین استفاده از قابلیت‌های بسیار طراحی فروشگاه اینترنتی در کرمان به فروشگاه‌های اینترنتی در کرمان قدرت، توان و سرعت بالایی در جهت عرضه محصولات و ارتباط با مشتریان را می‌دهد.

در حالت کلی به دو روش می‌توان یک فروشگاه اینترنتی در کرمان راه‌اندازی کرد:

1. استفاده از فروشگاه سازها

هم اکنون تعداد زیادی نرم‌افزار فروشگاه ساز وجود دارد که با استفاده از این نرمافزارها می‌توان اقدام به طراحی فروشگاه اینترنتی در کرمان کرد. مزیت این روش سرعت بالا و هزینه پایین است که با بودجه‌ای محدود میتوان طراحی سایت فروشگاهی در کرمان انجام دهید. ولی در کنار این مزیت ‌ها معمولاً ساختار و چارچوب این روش مشخص شده است و قابلیت شخصی سازی صد در صد را دارا نمی‌باشد. برای شروع کسب و کارتان در فضای آنلاین این گزینه می‌تواند مناسب باشد.

2. استفاده از طراحی اختصاصی

روش دیگر استفاده از طراحی کاملاً اختصاصی است، که در این روش بر اساس نیاز کاربر طراحی سایت فروشگاهی انجام می‌شود. بدین صورت که کلیه قسمت‌های طراحی فروشگاه اینترنتی بسته به نیاز کاربر طراحی و توسعه داده ‌می‌شود. این روش قابلیت‌های توسعه خوبی نسبت به روش اول دارد اما هزینه این روش نسبت به استفاده از نرم‌افزارهای فروشگاه ساز بالاتر و زمان اجرا معمولاً طولانی تر است. در صورت استفاده از طراحی اختصاصی تمام قسمت‌های فروشگاه به صورت اختصاصی برنامه نویسی می‌شود.

شرکت طراحی سایت در کرمان

شرکت طراحی سایت رادپندار کرمان، با دارا بودن تیم تخصصی در زمینه طراحی سایت، و انجام پروژه‌های برنامه نویسی در کرمان با نمونه کارهای موفق مشغول به فعالیت است. اولویت اول ما کیفیت و به روز بودن خدمات ارائه شده است و سعی بر این داریم تا با استفاده از فناوری‌ها و ابزارهای بروز بتوانیم رضایت مشتریان عزیز را کسب کنیم و قدمی برای توسعه و رونق کسب و کارشان برداریم.

شرکت طراحی سایت در کرمان

قیمت طراحی سایت در کرمان

قیمت گذاری برای طراحی سایت در کرمان دارای پارامترهای متعددی که هرکدام به نوبه خود تأثیرگذار هستند. به طور کلی بخش‌هایی که بر روی قیمت گذاری یک سایت تأثیر دارد شامل چهار بخش می‌شود:

  1. هاست یا سرور سایت
  2. دامنه سایت
  3. طراحی سایت
  4. آموزش بروزرسانی و پشتیبانی سایت

1. هاست یا سرور سایت: برای سایت‌های معمول شامل سایت‌های شرکتی و شخصی معمولاً هاست اشتراکی مناسب می‌باشد. مزایای هاست اشتراکی برای طراحی سایت، قیمت مناسب و راه‌اندازی سریع است. ولی در مقابل محدودیت‌هایی اعم از پهنای باند، منابع و بازدید دارد که البته برای اکثر سایت‌های شرکتی و شخصی جوابگو می‌باشد.

 برای فروشگاه‌های اینترنتی کوچک و یا سایت‌های خبری کم بازدید نیز هاست اشتراکی مناسب است. راهکار دیگری که وجود دارد استفاده از سرور مجازی و یا اختصاصی است که بسته به نوع سایت از هرکدام می‌توان استفاده نمود. باید به این نکته توجه نمود که هزینه استفاده از سرور معمولاً چندین برابر هزینه هاست اشتراکی می‌باشد.

2. دامنه: دامین یا دامنه سایت از دو قسمت اسم سایت و پسوند تشکیل شده است. هزینه دامین های استفاده براساس پسوند متفاوت است. پسوند مناسب سایت‌های داخلی که هزینه مناسبی دارد ir. است که با هزینه مناسب می‌شود اقدام به ثبت دامنه برای طراحی سایت خود نمایید.

3. طراحی سایت: همان طور که در بالا توضیح داده شد، هزینه طراحی با توجه به نوع طراحی سایت متفاوت است. اگر طراحی سایت با سیستم‌ها ی مدیریت محتوایی (CMS) متن بازی مانند وردپرس طراحی شود هزینه مناسب تر است تا به صورت اختصاصی طراحی شود. ولی در بعضی موارد نیاز است سایت به صورت اختصاصی طراحی شود.

4. هزینه پشتیبانی و آموزش: پشتیبانی سطوح مختلفی دارد، بسته به نوع طراحی سایت و درخواست کارفرما متفاوت است. پشتیبانی می‌تواند شامل پشتیبانی فنی، امنیتی، بروزرسانی و … باشد.

سایت های طراحی شده توسط راد پندار به مدت یکسال دارای پشتیبانی رایگان می باشند.

نمونه کارها
برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

سؤالات متداول طراحی سایت در کرمان

زمان تحویل سایت شما بستگی به نوع سایتی که سفارش داده شده است، دارد. معمولاً این زمان بین 15 تا 30 روز است.

هزینه طراحی سایت در کرمان، در چند مرحله و در زمان اجرای پروژه تا تحویل نهایی دریافت می‌گردد و نیازی به پرداخت هزینه به صورت یکجا نیست.

بله، در صورت نیاز و دارا بودن شرایط دریافت اینماد توسط شما، امکان پیگیری و دریافت اینماد توسط رادپندار با هماهنگی شما وجود دارد.

بله، درصورتی که سایت شما نیاز به درگاه پرداخت داشته باشد، شرکت رادپندار می‌تواند برای شما درگاه پرداخت واسط و مستقیم دریافت و فعال کند.

شرکت رادپندار بعد از تحویل سایت شما رو تنها نمی‌گذارد و آموزش کار با سایت هم به صورت به صورت حضوری و هم با ضبط ویدئوهای اختصاصی جهت کار با  بخش مدیریت سایت فراهم است.

بله، در فروشگاه سار اختصاصی رادپندار امکان اتصال به نرم‌افزارهای حسابداری صبا و سپیدار فراهم می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *